SeptemberMamma

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 16:25

Oj, vilken svår fråga! Jag vet inte riktigt vad jag saknar. Jag har ju det bästa nu. Min älskade sambo och vår son! Tak över huvudet. Vänner som älskar mig för den jag är. Mat på bordet. You name it! Jag tror faktiskt inte jag saknar något.

Men om jag måste välja, så hade det inte varit fel att ha pengar. Visst, vi har så vi klarar oss, gott och väl, men lite extra klirr i kassan hade inte skadat!   

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 15:54

Rasmus är 3 månader äldre än Jacob, men det kan man inte tro när man ser dessa bidler jag nu kommer att lägga upp!

Jacob och Rasmus.

Tänk er, 3 månaders skillnad!

 

Jacob!
han blir 2 månader idag!

 

Jacob tittar in i kameran, Rasmus tittar på Jacob :)

 

Så söta dem är!

 

Undrar vad Rasmus vill ha sagt här?
Han räcker upp handen. :)

 

Vilken Glad Jacob! En mindre glad Rasmus! :P

 

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 09:41

 

Denna "Veckans Ros" går till Ida Rodriguez!

Ida, är en tjej/Kvinna jag träffade när Rasmus låg inne på Neo i Lund. Ida är en härlig tjej som verkligen vet vad hon vill här i livet. När jag hade det som jobbigast, då Rasmus var som dåligast, så fanns hon där. Jag och Ida kom varandra väldigt nära. I alla fall enligt mig. Jag kände att jag och hon fick en riktigt bra kontakt. Och jag är glad att vi fortfarande har den kontakten! Dessvärre så träffas vi inte så ofta som jag skulle vilja, men vi har båda saker på vars ett håll, som tyvärr, kommer emellan. Varje gång vi skulle ha träffats, så har det dykt upp någonting, som gjort att vi inte hunnit eller kunnat. Men någon gång får vi allt ta och träffas tycker jag.

Ida, tack för att du fanns där när jag behövde det som mest! Tack för att du är den härliga tjej som du är! Tack för att du fortfarande finns i mitt liv! Jag tycker grymt mycket om dig, och vill aldrig för något i världen förlora dig! Du är en tjej som jag behöver i mit liv. Med din humor och ditt skratt!
Och din blogg är verkligen rolig att läsa. Jag läser den varje dag!

Tack än en gång för att du finns där när jag behöver någon att prata med!   

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 09:40

 

1 dag kvar tills jag står i Karlskrona och får träffa Marica och Felicia!

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 08:37

   

Body: Fick den av min kompis Lina på Rasmus namngivningsceremoni.

Hur kunde hon veta att jag älskar BarbaPapa - familjen!?

Av Therese Lindeberg - 2 mars 2011 08:31

Jag hann inte skriva "Veckans Ros" igår. Men den kommer komma in idag. Jag lovar. Men först kommer "Dagens Rasmus Outfit". Nyfikna? :)

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards