SeptemberMamma

Alla inlägg under april 2011

Av Therese Lindeberg - 29 april 2011 09:56

Nu var det ett bra tag sedan jag hade "Dagens Rasmus Outfit", så jag tyckte det var på tiden nu.


Body: Fick av Lars moster Sussie

Byxor: Fick av Lars moster Sussie   

???

Av Therese Lindeberg - 28 april 2011 17:37

Någon som vet vad detta kan vara för något?

 

Av Therese Lindeberg - 28 april 2011 14:13

Har köpt en Hokus-Pokusstol till Rasmus. Vi har gjort om den lite. Före och efterbilder kommer.  


FÖRE:

  


EFTER:

       f             

Av Therese Lindeberg - 28 april 2011 11:13

Det var ett bra tag sen jag skrev blogg, men nu kommer det en liten uppdatering.


I söndags var jag med min syster Sandra i Broby och tittade på när hon skulle ställa ut sin hund Busan. 


Detta är då Sandras hund Busan. 
Det är en Drever för er som inte vet. 

 

Här kommer även en film.
Sandra är hon i gråa mjukisbyxor. 

Det kan vara problem med ljudet.

Av Therese Lindeberg - 18 april 2011 09:30

Igår så tog vi bilder på vår älskade Rasmus. Sådana bilder som jag så gärna ville ha på honom. Istället för att gå och betala en massa pengar för att en fotograf skulle göra det åt oss så gjorde vi det själv. Passar på när vi får låna en sådan bra kamera av Ante. TACK Ante!   


Okej, här kommer ett urkast av alla de bilder vi tog igår!  


        



Där har ni några bilder vi tog igår.      

Av Therese Lindeberg - 14 april 2011 09:47

Nu tycker jag att tiden får stanna till lite, för det är helsike vad fort den går. Det kändes som om det var igår jag skrev att Rasmus blev 6 månader, men det gjorde jag inte. Det har gått en HEL månad sedan! Var tar all tid vägen? Man hinner ju knappt blinka så är vår lilla kille en stor kille på 20 år och kanske väntar sitt första barn med sin tjej, har ett bra jobb osv. Helt otroligt.


Vårt mirakel! 7 månader gammal idag! 

Av Therese Lindeberg - 13 april 2011 14:20

Jag funderar starkt på att ta tillbaka min gamla blogg. Eller helt enkelt starta en ny blogg... men jag vet inte... Vet inte ens om det är lönt att blogga längre. Skriver ju inte så mycket blogg längre.


Aja, jag får fundera lite till!


Ha det gött mina sköna, härliga vänner! 

Av Therese Lindeberg - 11 april 2011 10:11

Jag vaknade av vår väckarklocka, vid namn Rasmus klockan 7 i morse. Jag var relativt pigg då. Jag var på bra humör. Jag gav Rasmus mat, lekte med honom lite och pratade med honom eftersom han var så pigg och glad. Efter ett litet tag så somnade han under babygymmet. 


Jag kände mer och mer, hur dåligt jag började må, och nu är det ingen bra dag alls. Har bara lust att sitta inne och inte göra någonting. Jag orkar inte träffa vänner, jag orkar knappt med mig själv. Jag hoppas dock att dagen fortlöper till det bättre, för så här vill jag inte må. Inte alls. 


 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning


Ovido - Quiz & Flashcards