SeptemberMamma

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Therese Lindeberg - 1 mars 2011 21:29

Snart kommer "Veckans Ros" upp. Jag bara väntar på att min tvillingsjäl ska ringa så jag kan gå ut och röka. Efter det så kommer "Veckans Ros", och när det inlägget är skrivet, så ska jag nog nanna. Min huvudvärk har inte släppt än. Och trött är jag, trots att jag sov typ 2½ timme innan idag. Men det är väl så det är när man har huvudvärk (läs migrän).

Av Therese Lindeberg - 1 mars 2011 13:18

Ja idag är det en ny månad, nya utmaningar.


Rasmus sov faktiskt hela natten inatt också. Han somnade vid 22:00 och sov till 05:33(!). Jag gav honom mat, och sedan somnade han om gott igen.


Jag har även hunnit städa undan lite. Skulle få besök av min psykolog. Och det gick bra. Det var ett givande samtal. Nu har jag dock ont i huvudet, funderar på att lägga mig och vila lite nu. Passa på medans lillprinsen sover.




2 dagar kvar innan jag och Rasmus tar tåget till Marica och Felicia. Längtan är obeksrivlig! Jag vill att det ska vara torsdag kl 13:22 NU!

Jag hoppas dock att dagarna går fort, tills vi är hos dem!
Saknar och längtar!


Håll utkik under dagen! Då det är dags för "Veckans Ros" idag. Jag tror mig ha en kandidat till att få "Veckans Ros" denna veckan!

Av Therese Lindeberg - 1 mars 2011 13:16

Kort och gott: Min favoritplats är i min älsklings armar och tillsammans med min son! Mer än så behöver jag väl inte skriva?

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards