SeptemberMamma

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Therese Lindeberg - 24 mars 2011 22:15

Detta är en liten film på när Rasmus ligger i sängen under sitt babygym.

Av Therese Lindeberg - 24 mars 2011 20:49

Jag hade tråkigt, så jag satte igång att möblera om i vårt sovrum. Här kommer det före och efter bilder.


FÖRE:

   Vår säng. 


   Rasmus hörna.


  Min dator hörna.


EFTER:

    En del av vår säng.


   Andra delen av vår säng.


   Rasmus hörna.


   Min datorhörna. Det enda som är skillnaden här, är att skrivbordet är städat och den lila mattan under skrivbordet.

Av Therese Lindeberg - 24 mars 2011 10:26

Lägenhet brann i Svalöv

På onsdagskvällen började det brinna i en lägenhet på Kvarngatan. Inga personer var hemma när branden startade.

 

SVALÖV. Vid halv nio kom larmet till SOS att lågor setts från första våningen till ett flerfamiljshus. Och att rök kom ur brevlådan till en lägenhet. Räddningstjänsten kunde släcka branden och vid halv tio tiden höll man på att vädra ut röken från trapphuset. Inga personer skadades, men lägenheten rökskadades svårt.


Branden kan vara anlagd och den kommer att utredas med misstanke om brott, enligt polisen.


Detta har jag tagit från www.hd.se
Ska man behöva vara rädd nu att det kanske bor en pyroman bland oss? 
Vår familj blev evakuerade från vår lägenhet, men vi fick komma tillbaka en timme senare.
 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards