SeptemberMamma

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Therese Lindeberg - 8 mars 2011 14:15

Vårt lilla har sovit en bra stund nu.
Men jag tror att han var ganska utmattad. För han hade varit jätteledsen imorse.
Jag tog mig an honom, bytte blöja och gick runt med honom i lägenheten och fick honom att lugna sig lite.
Sedan satte jag mig i soffan och han somnade i min famn.

Detta var vid ca 9:30 tiden.

Så han var nog ganska utmattad och övertrött.
Men han kommer säkerligen att vakna snart.

Jag hör honom inne i sin säng, där han pratar med sig själv.

Jag kunde inte låta bli att ta ett kort på vår underbart sovande son.

Här kommer den:

 

Visst vill man bara krypa ner och hålla honom sällskap?

På sin vänstra sida har han sin snuttefilt, som han gärna vill ha med överallt.
Utan den så blir han ledsen, men tar man och ger den till honom så kramar han om den och han blir lugn och somnar till slut   


Men nu måste jag nog gå och göra iordning lite mat till vår sötlök, för han är troligtvis hungrig nu!


Senare kommer det en film på vår älskling.

Han är lite seg i början, men i slutet kommer han igång.
Ni förstår när ni väl får se filmklippet.


Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards