SeptemberMamma

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Therese Lindeberg - 5 mars 2011 21:08

Då sitter vi här. 
Therese vid sin dator och jag vid min. Så man passar på att gästblogga lite!
Therese och Rasmus kom upp till mig, min sambo och vår dotter i torsdags.
Och nu är det redan lördag kväll.. fatta att tiden har gått fort!

Det har både varit kul och mindre kul. Fast det är ju inte så att man har haft mindre kul med Therese utan det är lite annat som tyngt både mig och Therese.

Och att jag har varit ute och fart med Therese, tror aldrig jag sett någon så anfådd som hon, haha!

Vi har varit på Amiralen(ett köpcentrum här i karlskrona), willys, Human bridge(en second hand butik) och på många fler ställen. Jag har slitit ut henne för att vi inte skulle sitta och mögla.

__________________________________________


THERESE

Dessa dagarna har varit de roligaste på länge! En vän som du borde alla ha! 
Den 4e november lärde vi känna varandra och nu 4 månader senare ses vi igen. Och det var som om vi alltid känt varann. Vi kan verkligen prata om allt och jag är så glad för allt du hjälp mig med under helgen som gått. Alla dina snälla ord och din förståelse. Inte många hade stannat kvar helgen ut. Vet inte riktigt hur man ska förklara. Men jag tycker verkligen vi har haft det kuuul!!

 
     



Tack för en trevlig helg min underbara hjärta!



Marica Fjompan Andreasson

 

Presentation


27 år, bor i Svalöv tillsammans med min underbara sambo, som jag även är förlovad med. Mamma till en underbar son, Rasmus.

Skriver i min blogg om hur det är att ha en för tidigt född son. Tankar och funderingar som dyker upp. Bloggen är ett sätt, av f

VideFyMe

Kategorier

Mammabloggar

Länkar

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Besöksstatistik

Skriv en hälsning

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards